A A A

elektroinstalační materiál a další obory - levně, kvalitně

 

 

Firma UNIVEX CZ, v.o.s.

 

Na Českém trhu působíme od roku 1993.

Firma UNIVEX se zabývá velkoobchodním a maloobchodním prodejem.

 

Podnikáme v těchto odvětvích:

elektroinstalační materiál, například vypínače a zásuvky Karlik řady IP44 typu Junior dále Logo, Deco, Trend, Dona a Panelák.

- toroidní transformátory Trafber, elektronické transformátory

- domovní ventilátory firmy Vokker a Dospel

náhradní díly pro reproduktory různých značek a jejich servis

 

Jsme plátci DPH.

 

Dodáváme výrobky do celé České republiky a také na Slovensko. Našimi hlavními odběrateli jsou přibližně dvě stovky velkoobchodních, maloobchodních klientů, elektroinstalační firmy, výrobci elektroniky, kuchyní, koupelnového nábytku, projektanti a klienti Internetu.

 

Máme také dva vlastní Internetové obchody, přímé odkazy na ně jsou uvedeny v horní části stránek.

 

Pokud máte zájem o náš sortiment, nebo spolupráci s naší firmou, můžete kontaktovat naše obchodní oddělení (viz kontaktydotazy).

 

Pokud jste například výrobce elektroniky a poptáváte větší série i atypických toroidních transformátorů, uděláme Vám cenově zajímavou kalkulaci.

 

Maloobchodním a velkoobchodním klientům, kteří jsou již našimi odběrateli nabízíme možnost využít náš objednávkový formulář v Excelu.

 

Podrobnosti o námi nabízeném sortimentu najdete v kategorii  „VÝROBKY PODROBNĚJI"..

 

Mapa dojezdu zde:

Souřadnice dojezdu:

GPS: Loc: 49°47'3.149"N, 18°22'42.214"E

 

 

 

Příběh firmy

Na počátku, dva kluci, pracující ve stejném podniku zvažovali, zda nadále zůstat jako zaměstnanci neperspektívní firmy, nebo se pokusit postavit na vlastní nohy.
V roce 1993 si oba vyřídili živnostenské listy jako fyzické osoby a společně založili padesát na padesát procent účasti sdružení firem s dodatkem obchodního jména UNIVEX. Jeden z nich měl možná trochu více našetřeno, druhý zase více zkušenosti s obchodnictvím. I přes velkou touhu po samostatnosti začátky nebyly vůbec lehké. První rok intenzivně zkoušeli vše možné, ale nic se neuchytilo natolik dobře, aby to bylo schopno uživit. 
A tak už začali zvažovat, že se budou muset vrátit do reality a nechat se zaměstnat. V tom si jeden z nich v zahraničí náhodou domů koupil stmívač osvětlení. Po montáži tohoto výrobku si uvědomili, že u nás se stmívač vlastně neprodává.
Jelikož byli oba původně elektrikáři, k takovýmto věcem měli blízko. A proto nelenili a vydali se hledat výrobce nebo dodavatele těchto stmívačů. Narazili na takzvaného výhradního dodavatele pro danou zemi, ale spolupráce nebyla zrovna jednoduchá. Tak se rozhodli vyhledat výrobce, navázali spolupráci přímo s ním a tímto se stali jeho prvním zahraničním odběratelem.
Rok rozjížděli prodej stmívače v několika provedeních. Sami se starali o veškerou práci spojenou s nákupy i distribucí. Objížděli celou republiku, vyhledávali firmy a přemlouvali je ke koupi, v té době neznámého výrobku, potenciální klienty, vedli sklad, účetnictví a vše ostatní.
Po roce zaměstnali prvního zaměstnance-účetní. Za další rok skladníka, a tak dál. 
V roce 1998 se rozhodli zvýšit prestiž UNIVEXU tím, že založí novou firmu pod názvem 
UNIVEX CZ, v.o.s. a to opět s podílem fifty-fifty. Bylo to v době, kdy panovala nedůvěra ke společnostem s ručením omezeným, z toho důvodu zvolili tuto neobvyklou a přísnou formu společnosti. Vyrovnali všechny závazky, vyplývající se sdružení, ale samozřejmě neodhadli, jak pracné bude naopak dostat od některých odběratelů zpět peníze, které oni v té době dlužili sdružení.
Dále budovali tuto firmu a o to se snaží stále. Za úspěch lze snad například považovat navázání přímé spolupráci s firmou Karlik. Mimochodem majitele této firmy pana Karlika si po celou dobu velmi váží. A nejen jej, ale také ostatních dodavatelů, se kterými mají dlouhodobé dobré obchodní vztahy. 
Podnikatel snad ani nemá nárok si někdy říct, že vše už je vybudováno a jak se říká-usnout na vavřínech, protože to by byla jeho profesní sebevražda.
Oba se tedy každým dnem snaží uspokojit všechny své zákazníky, firmu neustále rozvíjí, vylepšují a rozšiřují sortiment, aby se přizpůsobili době a současným trendům. Úsudek o tom, co se povedlo a co ne, ten si udělá každý sám.